مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-03اقتصادي

تولید قریب به 3 هزار تن گوشت مرغ کشتار روز در سیستان و بلوچستان


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: از آبانماه سال گذشته تاکنون حدود 3 هزار تن گوشت مرغ کشتار روز در 3 کشتارگاه صنعتی طیور فعال استان تولید و به بازار عرضه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان،محمد مهدی اکبری صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت کشتارگاه های طیور سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از آبانماه سال گذشته تاکنون حدود 3 هزار تن گوشت مرغ کشتار روز در 3 کشتارگاه صنعتی طیور فعال استان تولید و به بازار عرضه شده است  محمد مهدی اکبری تصریح کرد: 2 هزار و یکصد تن از این گوشت مرغ تولیدی کشتارگاه های استان طی 9 ماهه سال جاری بوده است.

وی افزود: کشتارگاه صنعتی طیور زاهدان در دومین سال فعالیت  با ظرفیت 11 تن کشتار مرغ زنده به مدار تولید باز گشته، می تواند در هر شیفت کاری برای 50 نفر کارگر , یک نفر دامپزشک و3 ذابح شرعی ایجاد اشتغال کنند.

اکبری اظهار داشت: این واحد تولیدی با توجه به شرایط بازار مصرف در حال حاضرحداکثر روزانه 8 تن گوشت مرغ کشتار روز تولید می نماید.

وی با اشاره به اینکه  این کشتارگاه نقش مهمی در تنظیم گوشت مرغ استان ایفا می نماید، گفت:گوشت مرغ استحصالی این کشتارگاه با عنوان نسیم طیور  در سطح 56 فروشگاه  پروتیینی شامل 43 فروشگاه در شهرستان زاهدان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید قریب به 3 هزار تن گوشت مرغ کشتار روز در سیستان و بلوچستان

تولید قریب به 3 هزار تن گوشت مرغ کشتار روز در سیستان و بلوچستان