مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-03سياسي

برندسازی محصولات کنجدی در خارج ضروری است


رییس فراکسیون گردشگری مجلس و نماینده اردکان با بیان اینکه باید در خصوص برندسازی محصولات کنجدی اقدام کنیم، گفت: حلواسازانی را باید به کشورهای دیگر اعزام کنیم تا در کشورهای دنیا حلوا ارده بسازند و عرضه کنند.

- محمدرضا دشتی اردکانی در نشست با جمعی از مسئولان استان و شهرستان اردکان در خصوص برگزاری جشنواره محصولات کنجدی اردکان، با بیان این که محصولات کنجدی از دستاوردهای مردم اردکان است، گفت: این محصولات سوغات، داشته ها و سرمایه های اردکان هستند.

وی با بیان این که این ظرفیت غنی باید به مردم ایران و جهان معرفی شود، از ضعف در حوزه برندسازی یاد کرد و گفت: امروزه کباب ترکی کشور ترکیه در دنیا شهره است و هزاران شعبه از آن در کشورهای مختلف وجود دارد، پس جایگاه کباب ما کجاست؟ وی با بیان این که باید در خصوص برندسازی محصولات کنجدی اقدام کنیم، گفت: حلواسازانی را باید به کشورهای دیگر اعزام کنیم تا در کشورهای دنیا حلوا ارده بسازند و عرضه کنند.

این مسئول با گلایه از این که در خصوص معرفی داشته هایمان متحد نیستیم، گفت: اردکان قطب محصولات کنجدی است و باید پهنه آن را ایجاد کنیم و پیوست های فرهنگی مانند موزه را نیز حمایت کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم پژوهش در این حوزه خاطرنشان کرد: اهتمام خود را به کار گرفته ایم تا محصولات کنجدی اردکان را ظرفیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی محصولات کنجدی در خارج ضروری است

برندسازی محصولات کنجدی در خارج ضروری است