مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-03سياسي

مجلس و دولت اختلاف ندارند/پیگیر مهار تورم و رفع مشکلات مردم هستیم


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای برخی از افراد مبنی بر اختلاف دولت و مجلس درست نیست و ما به دنبال مهار تورم و رفع مشکلات مردم هستیم.

- ، در واکنش به ادعای برخی از افراد و جریان های سیاسی که می گویند مجلس و دولت با یکدیگر اختلاف دارند، اظهار داشت: ما به دنبال حل مشکلات مردم و کاهش فشار بر آنان هستیم و مجلس و دولت به صورت هماهنگ پیگیر رفع مشکلات و معضلات جامعه در حوزه های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه مجلس و دولت به دنبال مهار تورم و افزایش قدرت خرید مردم هستند، گفت: ما با دولت برای حل مشکلات کشور هیچ گونه اختلافی نداریم و صرفاً ممکن است در برخی از روش ها با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما هیچ اختلافی با دولت نداریم و بین مجلس و دولت همگرایی کامل وجود دارد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نظرات کارشناسی دولتمردان احترام می گذارند و ما به دولت برای حل مشکلات مردم کمک می کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره فضاسازی منفی بیگانگان و برخی از نفوذی های داخلی مبنی بر وجود اختلاف بین دولت و مجلس، گفت: تفرقه افکنی شیوه کار این افراد و جریانات است و از آنجایی که آنان هیچ دستمایه ای ندارند که علیه مجلس و دولت به کار گیرند، به این مسائل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و دولت اختلاف ندارند/پیگیر مهار تورم و رفع مشکلات مردم هستیم

مجلس و دولت اختلاف ندارند/پیگیر مهار تورم و رفع مشکلات مردم هستیم