مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 02:352021-12-02بين الملل

بی ابتکاری اروپا در مقابل پیشنهادات راهگشای ایران


اطلاعات رسیده به «نورنیوز» حاکی است که کشورهای غربی حاضر در مذاکرات که پیش از شروع دور جدید بر ضرورت پیگیری پیش نویس های اولیه در شش دور مذاکره قبلی تاکید داشتند، - اطلاعات رسیده به نورنیوز حاکی است که کشورهای غربی حاضر در مذاکرات که پیش از شروع دور جدید بر ضرورت پیگیری پیش نویس های اولیه در شش دور مذاکره قبلی تاکید داشتند، هیچ گونه ابتکاری را روی میز مذاکرات قرار نداده و عملا باعث کند شدن روند مذاکرات شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از نور نیوز ، اخبار رسیده از وین حاکی از آن است که پس از ارائه پیشنهادات ایران در قالب دو سند رفع تحریم ها و فعالیت های هسته ای، دو کارگروه هسته ای و رفع تحریم ها تشکیل جلسه داده و قرار است پس از این جلسات، نشست کمیسیون برجام تشکیل و درباره ادامه روند مذاکرات تصمیم گیری شود.

علی باقری مذاکره کننده ارشد و سرپرست هیئت مذاکره کننده ایرانی نیز امروز اعلام کرد؛ ایران در سند سومی که به طرف های مقابل در برجام ارائه می شود درباره مدت راستی آزمایی از رفع تحریم ها، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را بیان می کند.

باقری با تاکید بر اینکه رفع تحریم ها گام به گام نیست، افزود: ما سه سند داریم و مدت راستی آزمایی از رفع تحریم ها در سند سوم است که هنوز تحویل طرف ها نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی ابتکاری اروپا در مقابل پیشنهادات راهگشای ایران

بی ابتکاری اروپا در مقابل پیشنهادات راهگشای ایران