مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 22:552021-12-02اقتصادي

پیش بینی قیمت خودرو در صورت احیای مجدد برجام


در پی آغاز مجدد مذاکرات برای لغو تحریم ها، این سوال در اذهان ایجاد شده که در صورت امضای برجام چه تغییراتی در صنعت خودرو داخلی و قیمت ها در کارخانه و بازار به وجود خواهد آمد.

- در این گزارش با گفت وگو با چند تن از کارشناسان، این موضوع بررسی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از بعد ظهر روز دوشنبه ( 8 آذرماه)، دور جدید گفت وگوها میان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+4 با هدف رفع تحریم ها و در قالب برگزاری کمیسیون مشترک برجام در شهر وین آغاز شد.

کارگروه لغو تحریم ها با حضور تیم کارشناسی ایران و دیگر کشورهای عضو برجام نیز از صبح روز سه شنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

اگرچه هنوز برای قضاوت در مورد دستاوردهای عملی مذاکرات از سر گرفته شده، زود است اما اظهارنظرهای مقامات حاضر یا نزدیک به مذاکرات، نشان دهنده سازنده و رو به جلو بودن این مذاکرات است.

براین اساس با توجه به اینکه صنعت خودرو از جمله اولین صنایعی بود که در تیرس تحریم های آمریکا قرار گرفت، و تمامی درها به رویش بسته شد، در این گزارش به بررسی آینده این صنعت در سه محور وضعیت صنعت خودرو به لحاظ تولید، آینده قیمت گذاری ها رسمی خودروهای داخلی و همچنین آینده بازار خودرو در صورت مثبت شدن نتیجه مذاکرات و احیای مجدد برجام از دید چهار فعال صنعت خودرو پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قیمت خودرو در صورت احیای مجدد برجام

پیش بینی قیمت خودرو در صورت احیای مجدد برجام