مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 21:352021-12-02بين الملل

درخواست طرف های اروپایی مذاکرات وین برای بازگشت به پایتخت هایشان


منابع غیررسمی از درخواست طرف های اروپایی شرکت کننده در مذاکرات وین برای بازگشت به پایتخت هایشان به منظور بررسی پیش نویس پیشنهادی ایران خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منابع خبری غیررسمی از درخواست طرف های اروپایی شرکت کننده در مذاکرات وین برای بازگشت به پایتخت هایشان به منظور بررسی پیش نویس پیشنهادی ایران خبر دادند.

در همین راستا، گفته می شود که به درخواست طرف های اروپایی، نشست کمیسیون مشترک برجام احتمالاً روز جمعه 12 آذرماه در وین برگزار خواهد شد.

گفتنی است که پیش از این اعلام شده بود که پس از ارائه پیشنهادات ایران در قالب دو سند رفع تحریم ها و فعالیت های هسته ای، قرار است دو کارگروه هسته ای و رفع تحریم ها تشکیل جلسه بدهند و احتمالاً تا اواخر وقت پنج شنبه (به وقت تهران) طرف غربی موضع خود را در برابر دو سند ارائه شده هیئت ایرانی ارائه خواهد کرد.

این در حالی است که از وین خبر می رسد شکاف و اختلاف عمیقی بین سه کشور اروپایی ایجاد شده است که این موضوع مورد اعتراض چین و روسیه قرار گرفته است.

گفتنی است که روز پنج شنبه چهارمین روز از دور جدید گفتگوهای ایران و نمایندگان کشورهای 1 +4 برای برچیدن تحریم ها علیه کشورمان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست طرف های اروپایی مذاکرات وین برای بازگشت به پایتخت هایشان

درخواست طرف های اروپایی مذاکرات وین برای بازگشت به پایتخت هایشان