مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 20:402021-12-02بين الملل

دیلی میل: احتمال ابتلا به کرونا پس از دز دوم فایزر دو برابر می شود


نتایج یک بررسی جدید که در رژیم صهیونیستی صورت گرفته نشان می دهد، خطر ابتلا به کووید 19 سه ماه پس از دریافت دومین دز از واکسن فایزر بیش از دو برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، نتایج یک بررسی جدید که در رژیم صهیونیستی صورت گرفته نشان می دهد، خطر ابتلا به کووید 19 سه ماه پس از دریافت دومین دز از واکسن فایزر بیش از دو برابر می شود.

  این مطالعه روی بیش از 80 هزار بزرگسال که به طور کامل با واکسن فایزر/بیوان تک واکسینه شده بودند مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد، خطر ابتلا به کرونا بین 90 تا 119 روز پس از تکمیل سری واکسن در مقایسه با 90 روز اولیه 2.

37 برابر بیشتر بود.

این خطر 180 روز یا بیشتر پس از دریافت دز دوم به 2.

82 برابر افزایش یافت.

محققان می گویند این یافته ها نشان می دهد که احتمالاً برای محافظت طولانی مدت در برابر کووید، تزریق تقویت کننده لازم است؛ مطالعات قبلی نیز نشان داده اند، ایمنی در برابر عفونت ناشی از واکسنهای کووید 19 به مرور زمان کاهش می یابد.

محققان خدمات بهداشتی در اسراییل و مؤسسه ملی بهداشت ایالات متحده (NIH) افرادی را که با واکسن  فایزر/بیوان تک واکسینه شده بودند بررسی کردند؛ آنها دریافتند که 90 روز پس از دریافت دز دوم، خطر ابتلا به ویروس بیش از دو برابر می شود  علاوه بر این، درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی میل: احتمال ابتلا به کرونا پس از دز دوم فایزر دو برابر می شود

دیلی میل: احتمال ابتلا به کرونا پس از دز دوم فایزر دو برابر می شود