مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 19:252021-12-02اقتصادي

از سرگیری تجارت در مرز میلک افغانستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته (چهارشنبه) با درگیری های محدودی که در مرز ایران و افغانستان اتفاق افتاد، گمرک ایران اعلام کرد که به دنبال بروز درگیری در مرز ایران و افغانستان، - بنابر اعلام سخنگوی گمرک، مرز میلک به حالت عادی برگشته و اکنون تجار امکان ارسال کالا دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، روز گذشته (چهارشنبه) با درگیری های محدودی که در مرز ایران و افغانستان اتفاق افتاد، گمرک ایران اعلام کرد که به دنبال بروز درگیری در مرز ایران و افغانستان، تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله تجاری به مرز میلک خودداری کنند.

اما تازه ترین اعلام لطیفی- سخنگوی گمرک ایران- از این حکایت دارد که پس از عادی شدن شرایط در مرز میلک در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت تجاری از سر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه گمرک میلک در استان سیستان و بلوچستان، مرز تجاری مشترک ایران و افغانستان است، یادآور شد که از عصر روز گذشته که درگیری در محدودی در اطراف مرز میلک به وجود آمده بود که با توجه به ایمن سازی منطقه و شرایط احتیاطی فعالیت مرز متوقف شد اما از صبح امروز (پنج شنبه) با عادی شدن شرایط ، مجددا فعالیت این مرز از سر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری تجارت در مرز میلک افغانستان

از سرگیری تجارت در مرز میلک افغانستان