مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 18:302021-12-02سياسي

شهردار بردخون معارفه شد


در مراسمی با حضور مسئولان، مسعود تنگستانی به عنوان شهردار بردخون معرفی و از عبدالخالق قائدی شهردار پیشین این شهر تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بخشدار بردخون عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار بردخون اظهار داشت: بردخون دیار عالمان، دین داران و صاحبان علم و ادب و فرهنگ است.

علی اخلاقی اضافه کرد: تاریخ بردخون پر از علمای بزرگ و اندیشمندان و شاعران شریف و پر آوازه، اساتید دانشگاه و حوزه است.

وی افزود: بردخون در دامان خود زنان و مردان بزرگی را پرورانیده است؛ آنانی که در برابر دشمنان، با غیرت و رشادت مثال زدنی خود ایستادند و درس اراده، ایثار و رشادت را به همگان آموختند، یا مردانی مثل مفتون که با سخن زیبای خود شعر سرودند و دوبیتی هایشان دلربایی می کند.

بخشدار بردخون بیان کرد: امیدواریم آقای تنگستانی در مسئولیت جدیدی که از امروز بر عهده ایشان گذاشته شده، با استفاده از تجارب قبلی که دارند و همه ظرفیت هایی که در بخش وجود دارد، در کنار رهنمودها و راهنمایی های عالمان و بزرگان این دیار، در راستای توسعه هر چه بهتر و بیشتر و اعتلای نام زیبای بردخون در کنار خادمان مردم در شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف شهرداری و شهر و کمک به رونق هر چه بیشتر و بهتر فضاهای تفریحی و سامان دادن به امورات شهری موفق باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بردخون معارفه شد

شهردار بردخون معارفه شد