مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 18:052021-12-02سياسي

حضور پرقدرت بیمه رازی در همایش ملی توسعه و بیمه


بیمه رازی با تکیه بر توان نیروی انسانی خود در همایش بیمه و توسعه سالجاری که 13 و 14 آذر برگزار می شود، حضور پرقدرتی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در همایش سال جاری بیمه و توسعه که در روزهای 13 و 14 آذر همزمان با روز بیمه برگزار می شود مدیرعامل، مدیران ارشد و همکاران بیمه رازی در برگزاری پنل های تخصصی و ارائه مقالات تخصصی و علمی نقش بسزایی دارند.

یکی از مهمترین پنل های تخصصی این دوره همایش با عنوان شبکه فروش، تحول کسب و کار و رونق اقتصادی به ریاست دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش عملکرد و نگاه دکتر جباری به شبکه فروش که این مهم در ابلاغ و اجرای پنج چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی مشهود است، یکی از مهمترین دلایل انتخاب مدیرعامل بیمه رازی برای ریاست این پنل بوده است.

همچنین دکتر ناصرالدین اسلامی فرد- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی یکی از مهترین پنل های سالجاری مبنی بر توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب آوری اقتصادی را به عنوان دبیر پنل، راهبری می کند که اسلامی فرد در سالجاری به گفته مصطفی زندی- مدیرکل روابط عمومی حضوری و برخط برگزار می شود و برنامه پنل ها به صورت زنده از صفحات مجازی بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ، پژوهشکده بیمه ، شرکت های صنعت بیمه و سایت خبری رصد بیمه پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرقدرت بیمه رازی در همایش ملی توسعه و بیمه

حضور پرقدرت بیمه رازی در همایش ملی توسعه و بیمه