مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 18:002021-12-02پزشكي

یزد الگوی موفق اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در کشور


معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران از یزد به عنوان الگوی موفق اجرای طرح ملی نسخه نویسی الکترونیک در کشور یاد کرد.

- ، حسین رنجبران در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: تعامل، همراهی و همدلی بیمه سلامت استان یزد با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان، از عوامل موفقیت یزد در اجرای طرح نسخه الکترونیک است.

وی با اشاره به پرداخت روزانه مطالبه نهادهای طرف قرارداد افزود: موسسه های درمانی طرف قرارداد اسناد را هر زمانی در اختیار اداره های کل قرار دهند، آمادگی داریم مطالبه آنها پرداخت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد هم در این دیدار با قدردانی از عملکرد سازمان بیمه سلامت در زمینه پرداخت مطالبه موسسه های طرف های قرارداد گفت: عملکرد بی نظیر این نهاد سبب افزایش رضایتمندی موسسه های درمانی و بیمه شدگان بیمه سلامت در این استان شد.

عمید الدین خطیبی با اشاره به وضعیت پذیرش بیماران سایر استانها که از آن با عنوان بیماران سرباری یاد می شود، افزود: اقدام اداره کل بیمه سلامت یزد در پیاده سازی راهنمایان بالینی موجب اعتمادسازی بیشتر برای بیماران نسبت به پزشکان استان شد که جای قدردانی از مدیریت و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد الگوی موفق اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در کشور

یزد الگوی موفق اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در کشور