مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-02سياسي

بهره مندی از تجارب نمایندگان ادوار در حل مشکلات گیلان


استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان، استانی با ظرفیت های فراوان است که مغفول مانده، گفت: برگزاری جلسات هم اندیشی بسیار حائز اهمیت است و ابتکار این جلسه و دیدار نمایندگان ادوار با نمایندگان فعلی نتایج مفیدی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مردم گیلان در ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی با مقامات استانی با اشاره به اهمیت هم اندیشی در حل مشکلات استان و مطالبات مردمی اظهار کرد: در استانداری کمیته ها و کارگروه هایی وجود دارد که در حوزه های تخصصی فعالیت می کنند لذا دعوت می شود از نمایندگان ادوار که در حوزه تخصصی خود در این کمیته ها حاضر و  تجارب خود را بیان کنند.

  وی با بیان اینکه گیلان، استانی با ظرفیت های فراوان است که مغفول مانده، گفت: این آمادگی وجود دارد که به میزبانی استانداری، یک هم اندیشی قبل از پایان سال برگزار شود تا از نظرات نمایندگان ادوار بهره مند شویم.

  استاندار گیلان با اشاره به اینکه مردم گیلان مطالباتی دارند که می توان با هم اندیشی در مسیر تحقق آنان گام برداشت، افزود: برگزاری چنین جلساتی بسیار حائز اهمیت است و ابتکار این جلسه و دیدار نمایندگان ادوار با نمایندگان فعلی نتایج مفیدی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از تجارب نمایندگان ادوار در حل مشکلات گیلان

بهره مندی از تجارب نمایندگان ادوار در حل مشکلات گیلان