مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:452021-12-02سياسي

رییس حوزه های علمیه کشور: همه مسئولان در قبال آموزش و پرورش مسئولند


مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که انقلاب اسلامی یک حرکت بزرگ تمدنی است، گفت: همه ما در قِبال آموزش و پرورش مسئولیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در میبد، آیت الله علیرضا اعرافی، دقایقی پیش در یادواره شهدای دانش آموز میبد، در راستای طرح ملّی لاله های روشن و در محل دبیرستان شاهد حضرت ولی عصر (ع) این شهرستان برگزار شد به مقام شامخ شهدای والامقام دانش آموز و فرهنگی ادای احترام کرد.

وی با اشاره به آیه شریفه نهم سوره مبارکه اسراء، افزود: دین مبین اسلام و قرآن کریم؛ بهترین راه ها را به بشر نشان می دهند از این رو آنچه در معارف الهی، دین و قرآن ذکر شده است؛ هدایتگر و نجات بخش است.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که بشر مجموعه ای از نیازها را دارد که فقط دین پاک می تواند به این مجموعه نیازها پاسخ دهد، تصریح کرد: بشر بدون راهنمایی دین به سرمنزل درستی نخواهد رسید و انسان؛ دارای مجموعه ای از کشش ها، نیازها و گرایش های متنوع است که پاسخ بدان ها در دین اسلام و قرآن شریف وجود دارد.

آیت الله اعرافی تأکید بر اینکه میراث عظیم اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی به دست دانش آموزان امروز سپرده خواهد شد، ابراز کرد: اگر دین در متن زندگی فردی و اجتماعی ما نقش آفرین شود؛ بدون شک، انسان در همه ابعاد به اوج خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حوزه های علمیه کشور: همه مسئولان در قبال آموزش و پرورش مسئولند

رییس حوزه های علمیه کشور: همه مسئولان در قبال آموزش و پرورش مسئولند