مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-02اقتصادي

در سال 1410 هیچ مسکن روستایی فرسوده نخواهیم داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اکبر نیکزاد در برنامه تهران 20 تصریح کرد: ساخت مسکن در روستاها یکی از مسائل اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سال 1410 هیچ مسکن روستایی فرسوده نخواهیم داشت به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، اکبر نیکزاد در برنامه تهران 20 تصریح کرد: ساخت مسکن در روستاها یکی از مسائل اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

در سال 1384 نزدیک به هفت درصد مسکن های روستایی کشورمان نو سازی شده بودند، درحالی که امروز نزدیک به پنجاه درصد منازل روستایی کشور نوسازی شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از سمت بنیاد مسکن سالانه دویست هزار مسکن فقط در روستاها نوسازی می شود که طی این برنامه در سال 1410، پنجاه درصد باقی مانده از منازل روستایی در سطح کشور نیز نوسازی خواهند شد و طبق این برنامه در سال 1410 دیگر مسکن روستایی فرسوده ای نخواهیم داشت.

اکبر نیکزاد ثمرین اظهار داشت: بنا به صلاح دید وزیر مسکن و رییس جمهور محترم، ساخت مسکن در شهرهایی با جمعیت کمتر از صد هزار نفر هم به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سپرده شد که در همین راستا در طرح جهش تولید مسکن، مقرر شد که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای شهر هایی با جمعیت کمتر از صد هزار نفر سالیانه دویست هزار واحد مسکونی ساخته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال 1410 هیچ مسکن روستایی فرسوده نخواهیم داشت

در سال 1410 هیچ مسکن روستایی فرسوده نخواهیم داشت