مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:002021-12-02بين الملل

عراق از ترکیه پهپاد می خرد  


قرارداد خرید پهپادهای بیرقدار نخستین قرارداد میان عراق و ترکیه در زمینه نظامی خواهد بود و تا پیش از این، تسلیحات مورد استفاده توسط نیروهای عراقی عمدتا از روسیه، - آمریکا و کشورهای اروپای شرقی خریداری می شد.

منابع بلندپایه نظامی عراق از تصویب طرح خرید پهپادهای بیرقدار ترکیه به مبلغ 100 میلیون دلار توسط هیئت دولت این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، منابع بلندپایه نظامی عراق از تصویب طرح خرید پهپادهای بیرقدار ترکیه به مبلغ 100 میلیون دلار توسط هیئت دولت این کشور خبر دادند.

این منابع نظامی عراق به العربی الجدید گفتند: هیئت دولت عراق دو هفته پیش برخی تغییرات را در برنامه تسلیح نیروهای هوایی کشور تصویب کرد از جمله طرح خرید پهپادهای تولید ترکیه در چارچوب تقویت نیروی هوایی و تامین امنیت مناطق بیابانی و کوهستانی به ویژه در مرزهای عراق و سوریه را مورد تصویب قرار داد.

قرارداد خرید پهپادهای بیرقدار نخستین قرارداد میان عراق و ترکیه در زمینه نظامی خواهد بود و تا پیش از این، تسلیحات مورد استفاده توسط نیروهای عراقی عمدتا از روسیه، آمریکا و کشورهای اروپای شرقی خریداری می شد.

این منابع نظامی عراقی تاکید کردند: این رویکرد بنا به توصیه وزارت دفاع به هیئت دولت اتخاذ شد و به احتمال زیاد هیئت نظامی عراق به زودی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق از ترکیه پهپاد می خرد  

عراق از ترکیه پهپاد می خرد