مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 17:002021-12-02اجتماعي

آلودگی هوای تهران از شنبه شب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ آورده است: پایداری هوا و سکون نسبی جو از شنبه شب (13 آذرماه) تا ظهر دوشنبه (15 آذرماه) موجب انباشت آلاینده های جوی به ویژه ذرات معلق کمتر از 2.

- در شرایطی که برای امروز (11 آذرماه) تا صبح شنبه (13 آذرماه) در بعضی ساعات وزش باد و بهبود کیفیت هوا پیش بینی شده است، اداره کل هواشناسی استان تهران از آلودگی هوا از شنبه شب (13 آذرماه) خبرمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زردرنگ آورده است: پایداری هوا و سکون نسبی جو از شنبه شب (13 آذرماه) تا ظهر دوشنبه (15 آذرماه) موجب انباشت آلاینده های جوی به ویژه ذرات معلق کمتر از 2.

5 میکرون و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی استان تهران می شود.

در پی حاکمیت این شرایط جوی افزایش شاخص آلودگی های جوی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک، گاهی کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای تمام گروه ها به ویژه در مناطق صنعتی و پرتردد دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به مدیریت بهینه در استفاده از سوخت و زمان فعالیت واحدهای صنعتی، اجتناب از حضور در فضای باز برای افراد دارای سابقه بیماری های قلبی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای تهران از شنبه شب

آلودگی هوای تهران از شنبه شب