مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 16:302021-12-02اقتصادي

3000 میلیارد اموال مازاد داریم و مدیران از کمبود بودجه می نالند


استاندار کرمانشاه ارزش اموال مازاد دولت در استان را دو تا سه هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: در این شرایط مدیران برای اجرای پروژه های عمرانی از کمبود بودجه می نالند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه ارزش اموال مازاد دولت در استان را دو تا سه هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: در این شرایط مدیران برای اجرای پروژه های عمرانی از کمبود بودجه می نالند.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (11 آذر) شورای برنامه ریزی استان با اشاره به مشکلات مالی دولت گفت: در این شرایط می طلبد که مدیران با نوآوری خلق درآمد کنند.

وی از فروش اموال مازاد دولت به عنوان یکی از راه های کسب درآمد جهت اجرای پروژه های عمرانی یاد کرد و افزود: حدود سه سال پیش برآوردی در خصوص اموال مازاد دولت در استان صورت گرفت که طبق آن ارزش اموال دولت بین 10 تا 15 هزار میلیارد تومان برآورد شد.

وی افزود: اگر این اموال را به قیمت های امروز محاسبه کنیم قطعا بیشتر از این میزان و حداقل بالای 20 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

بازوند تصریح کرد: از این میزان حداقل دو تا سه هزار میلیارد تومان اموالی است که مازاد بوده و مطلقا از آن استفاده نمی شود.

استاندار کرمانشاه گفت: برای خود من جای تعجب و سوال است که چرا مدیران این اموال مازاد که بدون استفاده مانده را نمی فروشند که خرج پروژه های عمرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 میلیارد اموال مازاد داریم و مدیران از کمبود بودجه می نالند

3000 میلیارد اموال مازاد داریم و مدیران از کمبود بودجه می نالند