مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 16:202021-12-02اقتصادي

دغدغه محدودیت گاز صنایع خراسان شمالی پایان می یابد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: دغدغه محدودیت گاز صنایع استان با انعقاد قرارداد رییس جمهور با کشور ترکمنستان پایان می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حسین حاجی بگلو، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به این که خراسان شمالی در پایان مسیر خط انتقال گاز قرار دارد، در فصل زمستان و افزایش سرانه مصرف خانگی، صنایع با مشکل محدودیت گاز مواجه می شود.

وی افزود: طی سفر رییس جمهور به کشور ترکمنستان و انعقاد قرارداد در زمینه ترانزیت و گاز می تواند پایانی برای دغدغه محدودیت گاز صنایع در استان باشد.

  به گفته وی اگر گاز 5 استان شمالی که با محدودیت بیشتر مواجه هستند از طریق کشور ترکمنستان توزیع یا از این کشور خریداری شود مشکل محدودیت گاز صنایع استان هم برطرف خواهد شد.

  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: برای مصارف گاز در بخش صنعتی، مرکز دیسپاچینگ محدودیتی ایجاد کرده است که صنایع سیمان باید خط های تولید را از کار بیندازند یا تولید را کاهش دهند.

حاجی بگلو افزود: با توجه به این که از قبل پیش بینی می کردیم که در فصل زمستان با این مشکل مواجه خواهیم شد از طریق وزارت های کشور و نفت درخواست کردیم که مرکز ذخیره ما از 10 روز به یک ماه افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه محدودیت گاز صنایع خراسان شمالی پایان می یابد

دغدغه محدودیت گاز صنایع خراسان شمالی پایان می یابد