مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-02اجتماعي

انجام 40 فعالیت فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از انجام 40 فعالیت فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه خبر داد.

- مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه دارای 2 کتابخانه سیار بوده که این کتابخانه های سیار به مناطق کم برخوردار اعزام می شوند.

وی با اشاره به دلیل راه اندازی کتابخانه های سیار در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، افزود: کتابخانه های سیار با هدف دسترسی کودکان و نوجوانان روستاهای دور افتاده استان کرمانشاه و تقویت فرهنگ کتابخوانی به وجود آمده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اعضا تیم کتابخانه های سیار شامل یک نفر بوده که گاهی اوقات مربی نقاشی، مربی خوشنویسی یا مربی فرهنگی با آن یک نفر همکاری می کنند.

فتاحی بیان کرد: کتابخانه های سیار به روستاهای نزدیک کرمانشاه نیز اعزام می شوند و در مناطق کم برخوردار فرهنگی با هماهنگی آموزش پرورش برنامه هایی را اجرا می کنند.

وی ادامه داد: گروه سنی هدف کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بوده و کتاب هایی که در مراکز کانون پرورش فکری وجود دارد از انتشارات کانون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 40 فعالیت فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه

انجام 40 فعالیت فرهنگی در مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه