مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-02اجتماعي

خرم به دیدار معلولان رفت


استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش و خدمات شبانه روزی مدیران و کارکنان مراکز بهزیستی و توانبخشی که از معلولان نگهداری می کنند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم به مناسب بزرگداشت هفته معلولان در بازدید از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین جسمی، ذهنی و سالمندان فیاض بخش تبریز اظهار داشت: حمایت و نگهداری از افراد توان یاب و نیازمند کار بسیار بزرگ انسانی و دینی است.

وی افزود: رسیدگی به معلولان، امری انسانی است که بیشتر توسط خیرین نیک اندیش صورت می گیرد و دولت نیز به میزان توان خود از آنان حمایت می کند.

خرّم اظهار داشت: برای حرکت های انسانی و خدا پسندانه که فقط برای رضای خداوند متعال انجام می شود، نمی توان ارزش دنیوی قائل شد.

وی افزود: در تبریز موسسات خیریه بسیاری وجود دارند که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند و در هر کجا که مشکلی وجود داشته باشد، خیران استان وارد عمل می شوند.

 استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت(ع)  خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است، تاکید کرد: هر فردی نمی تواند از اموال خود، احسان کند و کار هر کسی نیست، کسانی که نیتشان الهی است مورد عنایت خداوند قرار گرفته و اجر و ثواب این افراد در نزد خداوند بسیار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرم به دیدار معلولان رفت

خرم به دیدار معلولان رفت