مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-02دانش

همکاری پژوهشگران ایرانی و جامعه جهانی در حوزه مغز گسترش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با گسترش فناوری های نوین در حوزه های پژوهشی مغز، افق های جدید به روی سازمان ها، ستادها و آزمایشگاه های این حوزه گشوده شده است.

- با گسترش فناوری های نوین در حوزه های پژوهشی مغز، افق های جدید به روی سازمان ها، ستادها و آزمایشگاه های این حوزه گشوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، با گسترش فناوری های نوین در حوزه های پژوهشی مغز، افق های جدید به روی سازمان ها، ستادها و آزمایشگاه های این حوزه گشوده شده است.

یکی از مهم ترین این افق ها، ایجاد تعامل های بسیار با جامعه جهانی در این حوزه است تا جایی که هم اکنون ایران در تعامل فناورانه با دنیا در حوزه تحقیقات جهانی مغز همکاری دارد.

حضور نماینده ایران در کمیته مرکزی ایبرودامنه این فناوری های نوین به اندازه ای گسترش یافته که سازمان تحقیقات جهانی مغز (ایبرو) در انتخابات اخیر خود، پس از گذشت بیش از 12 سال، نماینده ای از کشورمان را برای عضویت در کمیته مرکزی این سازمان در منطقه آسیا و اقیانوسیه برگزید.

عباس حق پرست استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر انجمن علوم اعصاب ایران را به عنوان نماینده جدید ایران و یکی از اعضای کمیته مرکزی منطقه آسیا و اقیانوسیه این سازمان برای مدت سه سال انتخاب و معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری پژوهشگران ایرانی و جامعه جهانی در حوزه مغز گسترش یافت

همکاری پژوهشگران ایرانی و جامعه جهانی در حوزه مغز گسترش یافت