مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-02اقتصادي

محصولات پیشران های توسعه مشاغل خانگی قم در نجف عرضه می شود


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم گفت: محصولات پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این استان به جشنواره و نمایشگاه فروش بین المللی نجف اشرف در کشور عراق ارسال شد.

- ایسنا/قم مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در قم گفت: محصولات پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی این استان به جشنواره و نمایشگاه فروش بین المللی نجف اشرف در کشور عراق ارسال شد.

یاسر شریفی در گفت وگو با ایسنا با ذکر این مطلب که محصولات پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم در نمایشگاه بین المللی جشنواره فروش نجف اشرف عرضه می شود، گفت: این نمایشگاه از 12 تا 21 آذرماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های این شهر به عموم عرضه می شود.

وی افزود: این جشنواره فرصت مناسبی برای ارایه توانمندی های کسب و کارهای حوزه مشاغل خانگی و تولیدکنندگان و نیز کسب تجربه لازم از حضور در یک جشنواره بین المللی است که نقش مهمی در ایجاد ارتباطات با تولیدکنندگان این کشور را برای پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم فراهم می کند.

وی ادامه داد: پس از بررسی ابعاد گوناگون برگزاری این نمایشگاه و اخذ استعلامات مربوط و برقراری جلسات و ارتباط با مدیریت جشنواره و پس از بررسی توانمندی های این جشنواره فروش که به صورت بین المللی در شهر نجف برگزار می شود، جلسه هایی در محل دبیرخانه طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات پیشران های توسعه مشاغل خانگی قم در نجف عرضه می شود

محصولات پیشران های توسعه مشاغل خانگی قم در نجف عرضه می شود