مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-02ورزشي

میزبانی کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور


دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان غرب کشور خبرداد.

- منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اینکه هفته چهارم رقابت های لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور، امروز(یازدهم آذر) به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود، اظهار کرد: این رقابت ها با حضور شش استان کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، کردستان و مرکزی از چند هفته پیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در هر دو بخش کشتی آزاد و فرنگی است، عنوان کرد: تاکنون سه هفته از این رقابت ها به میزبانی استان های همدان، لرستان و ایلام برگزار شده است.

دبیر هیات کشتی استان اضافه کرد: تا به اینجای این رقابت ها در بخش کشتی آزاد، کشتی گیران نوجوان استان بدون هیچ شکستی در صدر گروه قرار گرفته اند.

وی افزود: متاسفانه همانطور که پیش بینی می کردیم در بخش کشتی فرنگی عملکرد چندان درخشانی نداشتیم، هرچند که امیدواریم در ادامه مسابقات را بهتر پشت سر بگذاریم.

کیانی ادامه داد: در هفته چهارم این رقابت ها که در کرمانشاه برگزار می شود هرکدام از تیم ها دو مسابقه انجام خواهند داد که تیم کرمانشاه مسابقات دور برگشت با تیم های کردستان و همدان را برگزار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور

میزبانی کرمانشاه در لیگ کشتی نوجوانان غرب کشور