مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-02اقتصادي

ایجاد شهرک های تخصصی در استان خراسان رضوی از سطح ملی پیگیری می شود


ایجاد شهرک های تخصصی متنوع در استان از سطح ملی پیگیری می شود تا بتوان شهر مشهد و این استان را با توجه به وجود پربرکت امام رضا(ع) به الگویی در کشور تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری افزود: این استان با توجه به ظرفیت های بالقوه در رسته های تولیدی مختلف و برندهای معتبر، نیاز به شهرک های تخصصی و متنوع در بخش های مختلف دارد تا به توسعه برندسازی تولیدات داخلی کمک کنند.

وی با اعلام حمایت جدی و کاملا موثر دستگاه های دولتی از جریانات اقتصادی و فعالیت های بخش خصوصی افزود: ما معتقد به حضور مردم در همه عرصه ها هستیم و اعتقاد داریم هر جا که مردم حضور پیدا کرده و نقش آفرینی کنند، نه تنها مشکلی به وجود نخواهد آمد بلکه شاهد حرکت های موثر و مفید و رو به جلو خواهیم بود.

استاندار تاکید کرد: چیزی به عنوان مانع تولید نباید در خراسان رضوی وجود داشته باشد و جریانات و امور اقتصادی باید روان شده و سرعت انجام آنها و تحقق اهداف بیشتر شود.

جدیت عزم بخش خصوصی در استان می تواند دستگاه های حاکمیتی را فعال کند و در این راستا نمی توان واحد تولیدی را راکد نگه داشت تا همه زمینه ها برای فعالیت آن فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک های تخصصی در استان خراسان رضوی از سطح ملی پیگیری می شود

ایجاد شهرک های تخصصی در استان خراسان رضوی از سطح ملی پیگیری می شود