موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-02سياسي

هشتگ کنگره شهدای ایلام ترند اول توییتر فارسی شد/ سنگ تمام ایلامی ها برای شهدا


همزمان با برگزاری کنگره ملی 3000 شهید والامقام استان ایلام هشتگ #کنگره_شهدای_ایلام ترند نخست توییتر فارسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، فعالان مجازی استان همزمان با برگزاری کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام، هشتک (#کنگره_شهدای_ایلام) را در فضای مجازی داغ کردند و این هشتگ به ترند نخست توییتر تبدیل شد.

مردم استان ایلام در دوران 8 سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده از مرزهای کشور با کمترین امکانات دفاع کردند و به منظور نشان دادن این رشادت ها به نسل جوان کنگره بزرگ سه هزار شهید ایلامی در استان ایلام برگزار شده است.

بر اساس گفته مسوولان مربوطه این کنگره با هدف ترویج فرهنگ شهادت با فعالیت 22 کمیته و برگزاری 8 اجلاسیه از 3 تا 11 آذرماه در استان برگزار می شود.

مسوولین استان می گویند: رنگ و بوی ایثار و شهادت باید در جامعه گسترش یابد و به این منظور باید ادبیات مقاومت با روش های خلاقانه و زبان هنر به نسل ‎های جدید بیان شود.

برگزاری کنگره ها (همایش یا کنگره: گونه ای از گردهم آیی است) و یادواره ها بهترین ابزاری است که با آن می توانیم فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل های امروز انتقال دهیم و رویداد بزرگی است که سبب همبستگی گروه ها و دستگاه های مختلف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتگ کنگره شهدای ایلام ترند اول توییتر فارسی شد/ سنگ تمام ایلامی ها برای شهدا

هشتگ کنگره شهدای ایلام ترند اول توییتر فارسی شد/ سنگ تمام ایلامی ها برای شهدا