مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 23:502021-12-01بين الملل

توسل عربستان دربرابر سازمان ملل به رشوه و تهدید


منابع به روزنامه گاردین انگلیس گفتند، عربستان از طریق لابی ویژه خود به رشوه و تهدید برای پایان دادن به تحقیقات سازمان ملل در زمینه نقض حقوق بشر در جریان حمله خصمانه مستمر خود علیه یمن متوسل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این منابع تاکید کردند: عربستان از رشوه و انگیزه های مالی گرفته تا تهدید برای واداشتن اعضای شورای حقوق بشر سازمان ملل به رای دادن علیه تمدید تحقیقات مستقل درباره جرایم جنگی استفاده کرده است.

در این گزارش گاردین آمده است: کمپین فشار عربستان به بستن پرونده تحقیقات ختم شد به طوریکه 21 کشور در مقابل 18 کشور در اکتبر گذشته به پایان تحقیقات رای دادند.

این اولین بار در تاریخ 15 ساله شورای حقوق بشر سازمان ملل است که در صدور رای شکست می خورد.

این مساله همچنین تحولی غیرعادی نسبت به سال 2020 تصور می شود زمانی که قطعنامه ادامه تحقیقات با اکثریت 22 رای مقابل 12 رای تصویب شد.

در این گزارش مطرح شده است: عربستان به اندونزی بزرگترین کشور اسلامی به لحاظ تعداد جمعیت هشدار داد که اگر مقامات اندونزی علیه ادامه تحقیقات درباره جنگ یمن در شورای حقوق بشر رای ندهند، اندونزیایی ها به راحتی قادر به سفر به مکه نخواهند بود و از این رو اندونزی یکی از 21 کشوری بود که علیه ادامه تحقیقات درباره جنگ یمن رای داد؛ رای گیری که قرار بود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل عربستان دربرابر سازمان ملل به رشوه و تهدید

توسل عربستان دربرابر سازمان ملل به رشوه و تهدید