مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 22:502021-12-01اقتصادي

تسهیلات ارزان قیمت به گلخانه های کوچک مقیاس اختصاص می یابد


معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی توسعه کشت گلخانه ای را یک اولویت دانست و گفت: تسهیلات ارزان قیمت به گلخانه های کوچک مقیاس اختصاص می یابد.

- ، محمدمهدی برومندی چهارشنبه در جمع اهالی بخش بوشکان شهرستان دشتستان اظهار داشت: مردم و کشاورزان این منطقه مشکلات فراوانی در حوزه آب دارند که باید برای رفع این مشکل تلاش جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: نماینده مردم دشتستان در مجلس مسائل و مشکلات مردم این منطقه را بارها و بارها مطرح کرده است و ما مسئولان اجرایی وظیفه داریم که به این مسائل رسیدگی کرده و مشکلات مردم را حل کنیم.

معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: خرما برای کشور ارزآوری دارد و به همین دلیل باید بیش از پیش به بازار این محصول و تولیدکنندگان آن توجه شود و ما در این راستا حمایت لازم را خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه آب مناسب باید در اختیار کشاورزان قرار گیرد افزود: یکی از درخواست های مردم لایروبی قنات است که در این راستا حمایت مناسب انجام می شود و کمک خواهیم کرد و باید اعتبارات لازم تأمین شود.

برومندی با بیان اینکه 100 درصد اعتبارات را برای این منظور اختصاص خواهیم داد خاطرنشان کرد: برای توسعه کشاورزی در این منطقه باید متناسب با شرایط برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ارزان قیمت به گلخانه های کوچک مقیاس اختصاص می یابد

تسهیلات ارزان قیمت به گلخانه های کوچک مقیاس اختصاص می یابد