مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 21:452021-12-01سياسي

سردار جلالی: تداوم کارکرد زیرساخت های حیاتی خط قرمز پدافند غیرعامل است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ظرفیت حوزه های علمیه برای ترویج فرهنگ دینی در فضای مجازی گفت: تداوم کارکرد زیرساخت های حیاتی خط قرمز پدافند غیرعامل است.

- رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به ظرفیت حوزه های علمیه برای ترویج فرهنگ دینی در فضای مجازی گفت: تداوم کارکرد زیرساخت های حیاتی خط قرمز پدافند غیرعامل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی، در نشست مدیران میانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، که در محل این مرکز در قم برگزار شد، ضمن اشاره به تغییرات و تحولات دنیای کنونی، اظهار کرد: شکل، جنس، ماهیت، سطوح و لایه های تهدیدات تغییر پیدا کرده است و همواره نظام حکمرانی کشورها را مورد هجمه قرار می دهد.

وی در ادامه ضمن ارائه تاریخچه تشکیل پدافند غیر عامل در کشور، با بیان این که پدافند غیر عامل با تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب تشکیل شده است، اظهار کرد: حصول اطمینان از آمادگی و مصون سازی کشور در برابر تهدیدات امر بسیار مهمی است که بخش دفاع غیر نظامی آن بر عهده مجموعه پدافند غیر عامل نهاده شده است.

رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور، با بیان اینکه وجود قوانین و مقررات پدافند غیرعامل در راستای بازدارندگی همه جانبه می تواند توان دفاعی کشور را ارتقاء و باعث تأمین امنیت کشور باشد، گفت: از این رو اقدامات لازم از سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: تداوم کارکرد زیرساخت های حیاتی خط قرمز پدافند غیرعامل است

سردار جلالی: تداوم کارکرد زیرساخت های حیاتی خط قرمز پدافند غیرعامل است