مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 21:352021-12-01اقتصادي

از مازندرانِ پرتردد تا تکان خوردن صنعت گردشگری


درحالی وارد سومین ماه از پاییز 1400 شدیم که شاهد حضور مسافران و گردشگران در استان مازندران هستیم به طوری که ترددها موجب شد مازندران کماکان سومین استان پرتردد کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، درحالی وارد سومین ماه از پاییز 1400 شدیم که شاهد حضور مسافران و گردشگران در استان مازندران هستیم به طوری که ترددها موجب شد مازندران کماکان سومین استان پرتردد کشور باشد.

درحالی واحدهای گردشگری مازندران در تابستان 1400 سهمی در زمینه گردشگری نداشتند با خروج از پیک پنجم و شتاب در واکسیناسیون تکان خورد.

*مازندران؛ سومین استان پرتردد کشور محسن هاشمی رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در این باره در گفت وگویی با اشاره به اینکه افزایش ترددهای بین شهری در 8ماه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال قبل به دلیل کاهش شیوع بیماری و کندوان و کیاسر و ورودی و خروجی غربی و شرقی استان در 8 ماه سال جاری بیش از 30 میلیون و 650 هزار تردد رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای مازندران بیان کرد: سال جاری به طور متوسط در هر ساعت بیش از 5هزار و 668 وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بودند که این میزان از تردد در مقایسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مازندرانِ پرتردد تا تکان خوردن صنعت گردشگری

از مازندرانِ پرتردد تا تکان خوردن صنعت گردشگری