مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 19:052021-12-01سياسي

غبارروبی مرقد شهید مدرس (ره) در کاشمر


همزمان با فرارسیدن هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت شهید آیت الله سیدحسن مدرس(ره) و با حضور جمعی از مسئولان، مرقد آن شهید والامقام غبارروبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، در این مراسم که با حضور مدیر عامل موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، شرکت کنندگان در این محفل معنوی با قرائت فاتحه به مقام شامخ این عالم مجاهد ادای احترام کردند.

همچنین  گلزار 136 شهید مدفون شده در جوار زیارتگاه آقای شهید نیز غبارروبی شد و شرکت کنندگان، ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهیدان تجدید پیمان کردند.

افتتاح شعبه دارالقرآن آستان قدس رضوی و دفتر پژوهشی شهید مدرس(ره) در کاشمر در ادامه ویژه برنامه های سالروز شهادت آیت الله مدرس، شعبه دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی و دفتر پژوهشی شهید آیت الله مدرس در کاشمر افتتاح و راه اندازی شد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی در مراسم افتتاح شعبه دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی، به ظرفیت های شهرستان کاشمر در حوزه فعالیت های قرآنی اشاره کرد و گفت: با آغاز به کار این مجموعه، گامی ارزشمند در راستای کمک به نشر معارف قرآنی در این شهرستان برداشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبارروبی مرقد شهید مدرس (ره) در کاشمر

غبارروبی مرقد شهید مدرس (ره) در کاشمر