مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:502021-12-01سياسي

ژنراتور برق اضطراری در بیمارستان های استان سمنان تعبیه شد


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه هنگام بحران خدمات رسانی به مردم نباید متوقف شود، گفت: ژنراتور برق اضطراری در بیمارستان های استان تعبیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج کارخایی غروب چهارشنبه در جلسه ارزیابی مولدهای برق اضطراری مراکز بهداشتی و درمانی استان به میزبانی سالن جلسات شرکت برق منطقه ای سمنان ضمن بیان اینکه احصا آسیب پذیری ناشی از قطع برق در مراکز درمانی و برنامه ریزی مناسب برای رفع آن مورد تاکید است، ابراز داشت: با توجه به حساسیت مراکز درمانی در خدمت رسانی تأمین برق مستمر و پایدار بسیار اهمیت دارد.

وی بابیان اینکه ژنراتور برق اضطراری با ظرفیت مخازن مناسب در تمام واحدهای بیمارستانی تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود تعبیه شده است، افزود: در صورت بروز هر گونه بحران مراکز درمانی با مشکلی مواجه نبوده و خدمات دهی خود را با بهترین نحو به انجام می رسانند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه حفظ و تداوم کارکرد مراکز درمانی و عدم خلل در خدمت رسانی منجر به کاهش نگرانی های مردم می شود، ابراز داشت: یکی از فعالیت های قابل پیش بینی قبل بروز بحران در دستگاه ها استقرار مولّدهای برق اضطراری در سطح استان محسوب می شود که این مهم در دست پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنراتور برق اضطراری در بیمارستان های استان سمنان تعبیه شد

ژنراتور برق اضطراری در بیمارستان های استان سمنان تعبیه شد