مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-01سياسي

حضور دشمن پای میز مذاکره نتیجه تلاش در صنعت موشکی است


رییس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع گفت: رهبر معظم انقلاب در بیشتر سخنرانی های خود از بخش دفاعی کشور رضایت دارند به طوری که بارهای فرمودند دشمن به اندازه قدرتی که داریم با ما مذاکره می کند بنابراین اگر دشمن با ما پای میز مذاکره می نشیند به خاطر .

- ایسنا/قم رییس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع گفت: رهبر معظم انقلاب در بیشتر سخنرانی های خود از بخش دفاعی کشور رضایت دارند به طوری که بارهای فرمودند دشمن به اندازه قدرتی که داریم با ما مذاکره می کند بنابراین اگر دشمن با ما پای میز مذاکره می نشیند به خاطر تلاش های ما در صنعت دفاعی و موشکی است.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار کارکنان حفاظت و عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام شد عنوان کرد: خداوند سنت های ثابتی در آفرینش دارد که یکی از آن سنت ها این است که اگر کسی تلاش کند نتیجه اش را می بیند و کاری به مؤمن بودن یا نبودن ندارد.

وی به نتیجه رسیدن هر حرکت مردمی را از سنت های ثابت الهی دانست و افزود: خداوند پیامبر (ص) با آن همه عظمت را هم با همراهی مردم نصرت کرد و این از باب تشریفات و صوری نبود بلکه واقعاً این طور بود که اگر مردم پیامبر (ص) را یاری نمی کردند ایشان موفق نمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دشمن پای میز مذاکره نتیجه تلاش در صنعت موشکی است

حضور دشمن پای میز مذاکره نتیجه تلاش در صنعت موشکی است