مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:252021-12-01دانش

مسابقه نهایی مرحله استانی مناظره دانشجویان ایران در تبریز برگزار شد


مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) با معرفی تیم برتر در تبریز به کار خود پایان داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) با معرفی تیم برتر در تبریز به کار خود پایان داد.

مرحله استانی دهمین دوره ی مسابقات ملی مناظره ی دانشجویان ایران (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) از روز شنبه 6 آذر الی چهارشنبه 10 آذر در تبریز برگزار و سرانجام با معرفی تیم اول این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات، 32 دانشجو از دانشگاه های آزاد اسلامی و جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی در قالب هشت تیم در محل سینمای دانشگاه تبریز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به رقابت پرداختند.

در روز آخر این مسابقات و در مسابقه نهایی تیم عدالت گستر راستین از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به عنوان موافق و تیم آراز از علمی کاربردی واحد شبستر به عنوان مخالف با گزاره ی شاغل بودن مادران، تربیت فرزندان را مختل می سازد ، به بحث و اظهار نظر پرداختند که در نهایت براساس نظرات داوران مسابقه، نماینده دانشگاه آزاد اسلامی تبریز عنوان نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و نماینده علمی کاربردی واحد شبستر نیز به مقام دوم دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه نهایی مرحله استانی مناظره دانشجویان ایران در تبریز برگزار شد

مسابقه نهایی مرحله استانی مناظره دانشجویان ایران در تبریز برگزار شد