مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-01پزشكي

افراد بالای 60 سال دُز سوم را تزریق کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه یک ملیون و 349 هزار و 445 دُز واکسن در این استان تزریق شده است، گفت: به افراد بالای 60 سال که چهار ماه از تزریق دوز دوم آن ها می گذرد توصیه می شود که نسبت به تزریق دُز سوم اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر در ستاد مدیریت بحران استان قم که عصر امروز در سالن کرامت استانداری تشکیل شد، با ابراز خرسندی از اینکه در دو روز گذشته آمارها فوتی ها صفر بوده، به تعداد تعداد 135 بیمار بستری شده اشاره کرد و گفت: آمار بیماران بستری و فوتی ها در قم، نزولی است.

وی با ابراز امیدواری به حفظ شرایط موجود، بر آمادگی برای ورود نوع جدید ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: مدیران مراکز، بیمارستان ها، معاونان و مسؤولان مرتبط، باید حالت آماده باش خود را حفظ کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به معرفی ویروس جدید اُمیکرون پرداخت و گفت: اُمیکرون ویروسی است که در 50 نقطه جهش داشته و 30 جهش آن در اسپایک یعنی همان جا که واکسن اثر می کند شناسایی شده و هنوز هم مشخص نیست چه قدر واکسن گریز است.

وی مهم ترین سیاست فعلی مسئولان بهداشتی را تعویق ورود این نوع از ویروس کرونا به کشور و استان دانست و گفت: باید تحقیقات لازم برای شناخت تاثیرات واکسن، مکانیسم های حفاظتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد بالای 60 سال دُز سوم را تزریق کنند

افراد بالای 60 سال دُز سوم را تزریق کنند