مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-01سياسي

بیش از 42 درصد از واحدهای راکد کشور احیا شده است


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر احیای واحدهای تولیدی راکد گفت: سوابق و بررسیهای انجام گرفته نشان می دهد که بیش از 42 درصد از واحدهای راکد کشور یا توسط سرمایه گذاران جدید یا با مشارکت آنان احیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، علی رسولیان در نهمین همایش نشان تجاری (برند) مشهد افزود: معنی این سخن، این است که اگر بخواهیم واحدهای راکد را فعال کنیم، مسیرش فقط تامین مالی یا کمک مالی بانکها یا حل مشکلات جزیی واحدها نیست، بلکه به این معنا است که واحدهای راکد به دست افراد توانمند احیا شده و همگرایی بین صاحبان واحدهای راکد با سرمایه گذاران توانمند کشور بوجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال پیگیری برای رسیدن به یک مدل منسجمی از تامین زیرساختهای بخش تولید اعم از برق، آب و گاز هستیم و خود را متعهد می دانیم که علاوه بر تامین آنها در داخل شهرکها و نواحی صنعتی، این مهم را در خارج از آنها برای واحدهای تولیدی نیز دنبال کنیم.

رسولیان تاکید کرد: اگر واحد تولیدی در نقطه ای از کشور با مشکل تامین آب، برق یا گاز مواجه باشد، خود را موظف می دانیم که به عنوان بخشی از دولت برای حل مشکلات آن واحد راهکاری پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 42 درصد از واحدهای راکد کشور احیا شده است

بیش از 42 درصد از واحدهای راکد کشور احیا شده است