مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-01سياسي

توضیحات نماینده مجلس درباره یک تخلف در حوزه واردات لاستیک


نماینده مردم کاشمر در مجلس درباره گفت وگوی اخیرش در مورد یک تخلف در حوزه واردات لاستیک توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد جواد نیک بین نماینده کاشمر در گفت: نکته ای که من گفتم کاملاً روشن است، چندی پیش فردی به نام م ذ تخلفی کرده که لازم است دستگاه های قضایی و نظارتی نسبت به پیگیری سریعتر پرونده این فرد هوشیاری کامل داشته باشند و بر اساس اطلاعات رسیده در این پرونده هیچ مبلغی بصورت ارز یا ریال از منابع آستان قدس رضوی در این مورد هزینه و صرف نشده و برداشت اشتباهی از صحبتهای ما شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت زنجیره تامین رضوی در سال 98 بنا به درخواست وزارت مربوطه و برای رفع کمبودهایی که در حوزه لاستیک ماشین های سنگین وجود داشته اقدام به کمک کرده است تصریح کرد: این اقدام با هماهنگی کامل مراجع ذی ربط صورت گرفته و در فرآیند اجرا هم، قرارداد  ثبت سفارش شده است.

  نیک بین افزود: طبق بررسی های به عمل آمده، بیش از 50٪ سفارش این قرارداد ثبت و لاستیک ها وارد کشور شده و بین متقاضیان لاستیک توزیع گردیده است.

این نماینده مجلس در توضیحات تکمیلی اشاره کرد: بنابراین مبلغ 80 میلیون دلاری که اعلام شده بود، به هیچ عنوان از منابع آستان قدس رضوی نبوده است و منظور بنده نیز از طرح موضوع شفاف بود، گرچه برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات نماینده مجلس درباره یک تخلف در حوزه واردات لاستیک

توضیحات نماینده مجلس درباره یک تخلف در حوزه واردات لاستیک