مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:402021-12-01بين الملل

کنگو رییس دوره ای اوپک شد


در یکصد و هشتاد و دومین نشست سالانه اوپک وزیر نفت کنگو به عنوان رییس دوره ای اوپک و عراق به عنوان رییس هیات عامل این سازمان برای سال 2022 انتخاب شدند.

- در یکصد و هشتاد و دومین نشست سالانه اوپک وزیر نفت کنگو به عنوان رییس دوره ای اوپک و عراق به عنوان رییس هیات عامل این سازمان برای سال 2022 انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یکصدوهشتادودومین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) عصر امروز با حضور وزیران نفت و انرژی این سازمان به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد.

13 کشور عضو اوپک در نشست امروز (چهارشنبه، دهم آذرماه) ریچاد ایتوا از کنگو را به عنوان رییس دوره ای اوپک برای سال 2022 انتخاب کردند.

همچنین گابریل اوبیانگ لیما از گینه استوایی رییس علی البدل دوره ای اوپک و عراق نیز به عنوان رییس هیات عامل این سازمان انتخاب شد.

اعضای اوپک همچنین در نشست پشت درهای بسته، راهبردهای تازه بلندمدت اوپک، بودجه سال 2022، تأیید تاریخ و محل برگزاری نشست بعدی وزیران نفت و انرژی این سازمان را تصویب می کنند.

اوپک در تازه ترین گزارش ماهانه اش (نوامبر 2021) مقدار تولید نفت خام اعضای این سازمان در ماه اکتبر را 27 میلیون و 543 هزار بشکه اعلام کرد که 217 هزار بشکه بیشتر از ماه سپتامبر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگو رییس دوره ای اوپک شد

کنگو رییس دوره ای اوپک شد