مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-01سياسي

هنر انقلابی، تبعید شده به موزه ها نیست/ اصفهان پایتخت هنر معنوی و اصیل ایرانی است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی با بیان اینکه هنر اصیل ایرانی، هنری معنوی و فراتر از موضوع در خدمت ارزش های دینی و الهی است، گفت: هنر انقلاب بر چنین میراثی استوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، محمدمهدی دادمان، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در آیین تکریم مجتبی شاه مرادی و معارفه احمد نوری به عنوان رییس حوزه هنری اصفهان، اظهار داشت: هنر اصیل ایرانی، هنری معنوی و فراتر از موضوع در خدمت ارزش های دینی و الهی است؛ اصفهان پایتخت چنین هنری است، هنر مؤمنانه تمدن ساز.

هنری که هنرمندش اثر خلق شده را هدیه ای از سوی حضرت حق می داند.

وی ادامه داد: هنر انقلاب بر چنین میراثی استوار است و چنین غایتی را طلب می کند و هنری که جهان را می سازد و خود را؛ هنر انقلاب، هنری تبعید شده به موزه ها و هنری سطحی نیست.

دادممان درباره تغییر مدیریت در حوزه هنری استان اصفهان، گفت: از زحمات مجتبی شاه مرادی تقدیر و تشکر می کنم و از همه عزیزانی که در این مدت کمتر از یکسال به هنرمندان اصیل اصفهانی خدمت کردند نیز کمال تشکر را دارم.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی افزود: امروز حوزه هنری سرزنده است و در میدان به دنبال دغدغه های اصیل انقلاب در اصفهان است؛ احمد نوری را پیش از بازگشت به اصفهان می شناسم، فردی مجاهد و فهیم است و امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر انقلابی، تبعید شده به موزه ها نیست/ اصفهان پایتخت هنر معنوی و اصیل ایرانی است

هنر انقلابی، تبعید شده به موزه ها نیست/ اصفهان پایتخت هنر معنوی و اصیل ایرانی است