مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-01فناوري

وزیر ارتباطات: ایرانسل زیرساخت های لبه فناوری را پیاده سازی کرده است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، خطاب به مدیران و کارکنان ایرانسل تأکید کرد: شما همینجا زیرساخت های لبه فناوری را پیاده سازی کردید و نشان دادید که هر جا اراده کردید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بعدازظهر روز سه شنبه 9 آذر 1400، طی بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل، با ابراز خرسندی از اینکه با دستاوردهای شرکت ایرانسل از نزدیک آشنا شده است، تأکید کرد: دستاوردهای ایرانسل در راستای افزایش کیفیت ارتباطات و کیفیت زندگی مردم دنبال می شود و باید از زحمات این مجموعه و جوانان خوش فکری که هدفشان ارائه خدمات با کیفیت به مردم است، تشکر کنم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه در کنار توسعه شبکه، باید خدمات پایه و پلتفرم های بومی را هم داشته باشیم، تأکید کرد: شواهد نشان می دهد که جوانان ما چیزی از جوانان کشورهای دیگر کم ندارند.

شما همینجا زیرساخت های لبه فناوری را پیاده سازی کردید و نشان دادید که هر جا اراده کردید، توانستید کار و زندگی مردم را با فناوری تسهیل کنید.

زارع پور با اشاره به نقش کلیدی اپراتورها به ویژه ایرانسل در توسعه خدمات شبکه و سرعت دسترسی، گفت: شما موتور این حرکت هستید و می توانید در رسیدن به این هدف مؤثر باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: ایرانسل زیرساخت های لبه فناوری را پیاده سازی کرده است

وزیر ارتباطات: ایرانسل زیرساخت های لبه فناوری را پیاده سازی کرده است