مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-01سياسي

تاثیرگذاری توفیقات دولت سیزدهم در حل مشکلات فرهنگی/مسجد تریبون رسمی نظام است


نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار اینکه وقتی نظام در شعارهای خود موفق نباشد رویش چنین علف های هرز طبیعی است، گفت: موفق بودن و توفیقات چشمگیر دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی و عمران و آبادانی خودبه خود در حوزه های فرهنگی تاثیرگذار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر امرز در نشستی با حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس و سالروز شهیدان هسته ای فخری زاده و شهریاری در هفته جاری، اظهار کرد: منتظر هستیم طرح تحول و سند راهبردی زودتر در دستور کار قرار گیرد که البته مهم تر از داشتن سند انجام و اقدام عملیاتی  آن است.

*ضرورت توجه به حوزه تبلیغ وی با بیان اینکه واقعیت این است که تبلیغات را در کشور جدی نگرفتیم، افزود: تبلیغات خیلی مساله مهمی است که به عنوان امپراتوری تبلیغاتی و خبرگزاری ها و جنگ رسانه ای، فرهنگی و نرم از آن نام می برند که اهمیت این حوزه را نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه با این بدنه عظیم ملت چگونه باید ارتباط تبلیغی برقرار کنیم مهم است،گفت: موضوع مهم این بوده در فضای مجازی خیلی بروز نیستیم و باید خودمان را بروز کنیم و چشم اندازی از تبلیغات نوین داشته باشیم و همین موضوع ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری توفیقات دولت سیزدهم در حل مشکلات فرهنگی/مسجد تریبون رسمی نظام است

تاثیرگذاری توفیقات دولت سیزدهم در حل مشکلات فرهنگی/مسجد تریبون رسمی نظام است