مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-01سياسي

کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی آغاز به کار کرد


کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی توسط گروه زیست شناسی دانشگاه یزد و با همکاری انجمن ژنتیک ایران با مشارکت دانشگاه های آلگاروی پرتغال و سچینوف روسیه آغاز به کار کرد.

- انجمن ژنتیک ایران، کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی به مدت دو روز 10 و 11 آذرماه توسط گروه زیست شناسی دانشگاه یزد و با همکاری انجمن ژنتیک ایران با مشارکت دانشگاه های آلگاروی پرتغال و سچینوف روسیه آغاز به کار کرد.

ژنتیک مولکولی، ژنتیک بالینی، سلول های بنیادی، بیو انفورماتیک، تشخیص و مشاوره ژنتیک و فارماکوژنومیکس محورهای فرعی این کنفرانس را تشکیل می دهند.

دکتر محمود تولایی، رییس انجمن ژنتیک ایران در این باره خاطرنشان کرد: کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی با هدف گرد هم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، پژوهشگران و دانشجویان داخل و خارج کشور برای تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه های ژنتیک و ژنومیک انسانی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: این کنفرانس همچنین یک بستر میان رشته ای ویژه برای محققان، پزشکان و دانشجویان جهت ارائه و بحث در مورد جدیدترین نوآوری ها، روندها، نگرانی ها و همچنین چالش های عملی موجود و راه حل های پذیرفته شده در زمینه های ژنتیک انسانی و ژنومیک را فراهم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی آغاز به کار کرد

کنفرانس بین المللی ژنتیک و ژنومیکس انسانی آغاز به کار کرد