مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-01سياسي

رسانه های آسیا-اقیانوسیه درباره مذاکرات وین چه گفتند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حال حاضر مذاکرات به سرپرستی انریکه مورا ، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، و علی باقری کنی، - اولین دور مذاکرات احیای توافق هسته ای برجام در دوره ریاست جمهوری ابراهیم رییسی ، با مذاکره کنندگان جدید ایران در هتل کوبورگ وین در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حال حاضر مذاکرات به سرپرستی انریکه مورا ، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، و علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت خارجه ایران، با حضور اعضای گروه 1+4 برگزار می شود.

بنابر گزارش های خبری؛ دومین روز از مذاکرات وین با ادامه تلاش هیات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران، وارد مرحله شروع کارگروه لغو تحریم های ظالمانه آمریکا شد و روند مذاکرات با پیشنهاد هایی تازه طرف ایرانی در خصوص نحوه پیشبرد گفتگو ها در حال پیگیری است.

نگاهی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای خبری نشان می دهد؛ شماری از کارشناسان ضمن مثبت ارزیابی کردن روند مذاکرات؛ دستیابی به توافق را دور از دسترس نمی دانند.

پایگاه خبری آسیایی استریتس تایمز سنگاپور در این خصوص نوشت: امید هایی در خصوص رسیدن به توافق میان طرفین در این نشست وجود دارد و دستیابی به توافق همچنان امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های آسیا-اقیانوسیه درباره مذاکرات وین چه گفتند؟

رسانه های آسیا-اقیانوسیه درباره مذاکرات وین چه گفتند؟