مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-01سياسي

موظف به دعا برای نزول باران هستیم/ ایمان برکات آسمانی را نازل می کند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همه ما موظف به دعا برای نزول باران در این شرایط خشکسالی هستیم گفت: ایمان برکات آسمانی را نازل می کند.

- آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان در گفت وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه از منظر قرآن کریم و روایات اسلامی مسائل معنوی نظیر دعا کردن، توبه و استغفار تاثیرات تکوینی در دنیا دارد اظهار کرد: قرآن کریم استغفار، تقوا و دعا را باعث نزول باران در جامعه معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید معتقد باشیم همه اتفاقات دنیا محصول اسباب ظاهری نیست و اسباب معنوی هم تاثیرگذار است گفت: قرآن کریم فرموده که اگر ایمان و تقوا باشد، برکات آسمانی و زمین بر جامعه اسلامی نازل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امور معنوی بر جامعه دخیل است و این به معنای آن نیست که اسباب ظاهری را نفی کرد اما نباید همه اسباب را هم به آن محدود کرد افزود: تمام معلول ها آن طور نیست که وابسته تام به اسباب ظاهری باشند.

وی با اشاره به اینکه ممکن است افرادی سوال کنند که شاید بعد از نماز استسقاء باران نیاید که باید در پاسخ گفت آیا هر دعایی که می کنیم مستجاب می شود و مگر همه استغفارها پذیرفته می شود؟ گفت: ما باید به وظیفه خود عمل کنیم و حال مصلحت الهی این باشد که مستجاب شود یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظف به دعا برای نزول باران هستیم/ ایمان برکات آسمانی را نازل می کند

موظف به دعا برای نزول باران هستیم/ ایمان برکات آسمانی را نازل می کند