مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-01سياسي

60 درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 60 درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

- ، سید مرتضی بختیاری ظهر چهارشنبه در همایش ملی طرح یاس که در مشهد برگزار شد، با اشاره به ظرفیت جوانان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار کرد: این جوانان می توانند با فراگیری آموزش های لازم، در مواقع مورد نیاز به ارائه خدمت بپردازند.

وی با بیان این که بانوان مددجو نیز می توانند با گذراندن دوره های امدادگری، در مواقع ضروری نقش آفرینی داشته باشند، ادامه داد: هم اکنون 60 درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، طرح ملی یاس را فرصتی مناسب برای نقش آفرینی این قشر در عرصه های اجتماعی و امدادی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان مهم ترین سرمایه اجتماعی هلال احمر هستند که می تواند در حوزه های مختلف از توان آنان بهره بگیرد.

حجت الاسلام عبدالحسین معزی افزود: باید زمینه مناسب برای شادی و نقش آفرینی دختران بالای 30 سال در کشور فراهم شود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 آسیب در کشور شناسایی شده که فروپاشی خانواده، اعتیاد و حاشیه نشینی بدترین نوع آن هستند ادامه داد: باید برای کاهش آسیب ها به صورت همه جانبه وارد عمل شد و یکی از معضلات امروز این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند

60 درصد جمعیت تحت پوشش کمیته امداد زنان سرپرست خانوار هستند