مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-01سياسي

وظایف دولت در تأمین مسکن مغفول مانده است


وظیفه دولت در تولید و سیاست‎گذاری برای تأمین مسکن مدتی مغفول مانده بود اما اراده دولت سیزدهم بر تسریع در تأمین و رفع مشکلات مسکن است.

- محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای مسکن استان قزوین که ظهر چهارشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توجه به نیاز خانواده ها و با تاکید قانون اساسی دولت موظف است در رفع نیاز به مسکن و تأمین آن برای خانواده ها تلاش کند.

استاندار قزوین ادامه داد: وظیفه دولت در تولید و سیاست‎گذاری برای تأمین مسکن مدتی مغفول مانده است.

وی تبیین کرد: مسکن خالی، تغییر ساختارهای سرمایه گذاری و نواقص سیاست گذاری مشکلات ما است، دولت سیزدهم بار دیگر مقوله مسکن آحاد جامعه به خصوص نیازمندان را در دستور کار قرار داده و اینکه این سیاست را چطور مدیریت کنیم و آن را به شکل احسن انجام دهیم وظیفه ما مدیران است.

این مسئول اذعان کرد: تجربه مسکن مهر نشان داد در جایی که دقت و درایت در کار بود بهره برداران نیز رضایتمند بوده اند و جایی که هنوز گرفتاری هایی بوده موضوع هنوز ادامه دارد و برایمان تبدیل به مسئله شده است.

اعلایی با اشاره به این موضوع که تفاوت این دو نوع از ساخت مسکن ها به مدیریت مربوط می شود توضیح داد: باید از تجربه مسکن مهر استفاده کنیم و ابتکار و نوآوری داشته باشیم تا طرح جهش ملی مسکن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف دولت در تأمین مسکن مغفول مانده است

وظایف دولت در تأمین مسکن مغفول مانده است