مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-01سياسي

تامینی که اجتماعی نبود


چه کسی فرمان انتصاب های سازمان تامین اجتماعی را در دولت روحانی صادر می کرد؟ تامینی که اجتماعی نبود هر چند که مبارزه با فساد در همه ابعاد آن از تاکیدات رییس جمهور می باشد اما ممکن است در برخی قسمت ها اشتباهات و قصورهایی نیز صورت گرفته یا بگیرد اما اخیرا مخالفان دولت با اسم رمز انتصابات فامیلی هدفی فراتر از دولت و حتی سید ابراهیم رییسی رییس جمهور دولت مردمی را دنبال کرده و به دنبال حذف گفتمان ضد فساد که مورد درخواست مردم می باشند، هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرخبر ، ما ضمن تاکید بر این اظهارات رییس جمهور که گفت: در جاهایی که فضاسازی نسبت به انتصابات رخ می دهد، اگر این فضاسازی ها صحیح نیست، از عملکرد خودتان دفاع کنید، اما توجه داشته باشید که شایسته سالاری در دولت سیزدهم صرفاً یک شعار نیست، بلکه بستر و مبنای کار است و اگر انتقادات به یک عملکرد یا انتصاب شما صحیح است، باید سریعاً اصلاح کنید .

این نکته را به دولتمردان دولت سیزدهم و مردمی یادآور می شویم که از عملکرد خودتان دفاع کنید، شایسته سالار باشید واگر خطایی کردید اصلاح کنید و البته کمی هم از گذشته وزارتخانه و سازمان خود که در آن فعالیت دارید اطلاعات صحیح جمع آوری کنید تا مردم بدانند وقتی رییس جمهور می گوید دولت فعلی را با دولت های سه دهه گذشته در انتصابات بررسی کنید تا ببینید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامینی که اجتماعی نبود

تامینی که اجتماعی نبود