مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-01سياسي

نماینده انجمن کوتاه قامتان استان همدان مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد شد


همزمان با هفته معلول، ابراهیم سفری، نماینده انجمن کوتاه قامتان استان همدان  با حکم ابلاغ فرماندار اسدآباد به عنوان مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

- ایسنا/همدان همزمان با هفته معلول، ابراهیم سفری، نماینده انجمن کوتاه قامتان استان همدان  با حکم ابلاغ فرماندار اسدآباد به عنوان مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

فرماندار اسدآباد در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی برای آشنایی جامعه با نانیسم ها و شرایط و وضعیت ویژه و مشکلات اجتماعی آنها، اظهار کرد: تغییر نگرش فرهنگی نسبت به کوتاه قامتان باید در اولویت قرار گیرد و رسانه ها و خبرنگاران نقش مهمی در این زمینه دارند.

سعید کتابی تصریح کرد: کوتاه قامتان برای مرتفع شدن مشکلات خود باید مطالبه گر باشند و جامعه نیز باید امکانات و شرایط لازم را برای بهبودی هر چه بهتر معیشت و تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه قشر کوتاه قامت فراهم کند.

وی با بیان اینکه کوتاه قامتان دارای توانایی و توانمندی بالایی هستند، تصریح کرد: میدان دادن به کوتاه قامتان موجب خواهد شد جامعه به استعداد و توانمندهای آنها اعتماد کرده و دیده شدن استعدادشان قطعاً مشگل گشای بسیاری از کوتاه قامتان در بحث اشتغال خواهد بود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،ابراهیم سفری، متولد 1367 کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده انجمن کوتاه قامتان استان همدان مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد شد

نماینده انجمن کوتاه قامتان استان همدان مدیر روابط عمومی فرمانداری اسدآباد شد