مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-01سياسي

تبریک سازمان سینمایی در برابر خط و نشان نماینده مجلس


چند روز بعد از آنکه یک نماینده مجلس از برخی فیلم های مجوزدار سینما به تندی انتقاد کرد، سازمان سینمایی با تبریک روز مجلس ابراز امیدواری کرد که با همراهی نماینده ها برای پیشبرد سیاست های فرهنگی دولت بویژه در سینما گام برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی متن پیام تبریک این سازمان به این شرح است: باسمه تعالی روزشهادت عالم مجاهد و انقلابی آیه الله سیدحسن مدرس و روز مجلس فرصت گرانقدری برای تکریم و ارج نهادن به خانه ملت و مجاهدت در مهمترین رکن اساسی نظام مردم سالاری دینی است.

فرصت تجلیل و قدردانی از شخصیت هایی که تمام همت وعزم خویش را در مسیر پیشرفت ،توسعه وتعالی پایدار کشور عزیزمان مصروف می دارند.

سازمان سینمایی وسمعی وبصری باگرامیداشت یاد و خاطره روحانی شهید آیت الله سیدحسن مدرس (ره) و نمایندگان شهید مجلس شورای اسلامی، فرا رسیدن روز مجلس شورای اسلامی را به همه نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نماید.

امید که درسایه عنایات خداوند سبحان و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) ورهبری های حکیمانه امام خامنه ای مدظله العالی و بهره گیری از رهنمودها و همراهی نمایندگان شریف و عزیز ملت بزرگ ایران در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیشبرد سیاست های فرهنگی دولت مردمی و انقلابی؛ وخصوصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سازمان سینمایی در برابر خط و نشان نماینده مجلس

تبریک سازمان سینمایی در برابر خط و نشان نماینده مجلس