مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-01دانش

دانشکده گمرک و تجارت خارجی در دانشگاه تهران تاسیس می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران؛ مهدی میراشرفی رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مقیمی رییس دانشگاه تهران خواستار راه اندازی دانشکده گمرک در دانشگاه تهران و تربیت نیروی انسانی متخصص در رشته های خاص مورد نیاز .

- رییس دانشگاه تهران برای پیشنهاد رییس کل گمرک جمهوری اسلامی جهت تاسیس دانشکده گمرک و تجارت خارجی با حمایت آن ها در دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران؛ مهدی میراشرفی رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مقیمی رییس دانشگاه تهران خواستار راه اندازی دانشکده گمرک در دانشگاه تهران و تربیت نیروی انسانی متخصص در رشته های خاص مورد نیاز گمرک و ساماندهی پژوهش های مرتبط در این حوزه شد.

وی گفت: یکی از فضا هایی در کشور که به صورت واقعی آشتی بین دانشگاه و صنعت و خدمات اتفاق افتاد، حوزه همکاری دانشگاه تهران و گمرک بود و اعتقاد داریم تنها راهکار حل مشکلات و معضلات کشور، آشتی با دانشگاه است.

آنچه که می تواند به کشور کمک کند این است که تولید علم و دانش در کشور به مهارت و ثروت تبدیل شود.

رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران افزود: برای ایجاد دانشکده و همچنین پژوهشکده ای که به طور اختصاصی و ویژه به چاره جویی برای نیاز های گمرک و تربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده گمرک و تجارت خارجی در دانشگاه تهران تاسیس می شود

دانشکده گمرک و تجارت خارجی در دانشگاه تهران تاسیس می شود