مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-01سياسي

انقلاب اسلامی هندسه قدرت و مسیر تمدن را در دنیا تغییر داد


دفاع مقدس ملت ایران که از عاشورا آموخته شده بود، امروز الگو شد و این الگو جبهه مقاومت را در لبنان، سوریه، عراق و یمن شکل داد.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دفاع مقدس ملت ایران که از عاشورا آموخته شده بود، امروز الگو شد و این الگو جبهه مقاومت را در لبنان، سوریه، عراق و یمن شکل داد.

سردار غلامرضا سلیمانی در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران کنگره ملی 3000 شهید استان ایلام، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای به خون خفته دفاع مقدس و استان ایلام، اظهار کرد: مردم ایلام در دوران 8 سال دفاع مقدس حماسه های بزرگی را آفریدند تا امروز ما شاهد فروپاشی ستون های قدرت نظام سلطه و آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کوش و اشغالگر صهیونیست باشیم.

وی با بیان اینکه در قرن چهاردهم هجری قمری یک اتفاق بزرگ به رهبری امام راحل و یک ابر تحول توسط ملت ایران اتفاق افتاد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک تغییر کوچک نبود، اثرات این انقلاب اسلامی، امروز و آینده بیشتر مشخص خواهد شد، انقلاب اسلامی، یک ابر تحول بوده که تحولات بزرگ تری را به دنبال داشته و از آن برخواهد خواست که به دست ملت یاران به رهبری امام راحل با فداکاری ملت ایران اتفاق افتاد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن روزی که انقلاب اسلامی رقم خورد و با پیروزی انقلاب اسلامی رژیم شاهنشاهی سقوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی هندسه قدرت و مسیر تمدن را در دنیا تغییر داد

انقلاب اسلامی هندسه قدرت و مسیر تمدن را در دنیا تغییر داد